יום שישי, 23 בנובמבר 2012

יום הולדת מאסטר שף

בעקבות התכנית מאסטר שף לילדים ששודרה בטלויזיה שהבת שלי היתה מרותקת אליה
בעקבות העקביות שהבת שלי צפתה בתכנית והחלום שלה בבוקר אחד להיות שפית
החלטנו ללכת על יום הולדת מאסטר שף, שם היא תוכל להגשים את חלומה מיידית - להיות שפית ליום אחד
בכלל, ימי הולדת לפי נושאים אלו ימי ההולדת הכי אהובים עלי
נצמדים לרעיון מסויים והכל זורם.

מזל שיש בבית מי שאוהב לבשל, יותר נכון מי שאוהבת וזו לא אני.
אני חושבת שכדאי לי להשקיע בה, והיום זה היום. זו ההתחלה.
ישר התיישבתי והכנתי רשימות, מה יוכלו הבנות לבשל או לאפות
משהו שלא יהיה מסובך - יותר נכון שאני לא אסתבך
משהו שהם יאהבו - וגם אני יאהב
ישבתי והכנתי כמה רעיונות למסיבת המאסטר שף של יובל
חישבתי 15 בנות, 3 עמדות
אחת תכין את המאפה, השניה את התוספות והשלישית את הקינוח שיהיה טעים מאוד.
לא משהו עם אש, לא משהו עם מים רותחים... אני חרדתית לכל מיני מקרים
אז לקבוצה אחת הכנתי בצק תופח, שתלוש, תרדד ותכין פיצה עם תוספות לכל אורח
העמדה השניה הכינה סלט יווני, חתכה, עירבבה תיבלה וגם תפוזים לסחיטה קיבלה
העמדה השלישית הכינה את הקינוח, כדורי שוקולד בציפוי קוקוס וסוכריות. יהיה טעים בטוח.
נכון שהכל פשוט וקל ואין כאן ארוחת גורמה אבל אני חייבת לספר לכם שהיה מעולה!!!
ביום הולדת מאסטר שף של יובל כל קבוצה קיבלה כובעים, סינרים והוראות הכנה וכולן עבדו בשיתוף פעולה
יובל השפית הסתובבה בין כולם, ייעצה, תיבלה ועזרה בהכנה.
היתה דינמיקה נהדרת בכל קבוצה ובין הקבוצות,
העבודה המשותפת היה נפלאה והארוחה היתה ממש טעימה.

אחר כך הגיע שלב התחרויות באוכל כמובן
אז מה היה לנו שם?

  • תחרות אכילת פלחי אבטיח, מי שסיים ראשון הוא המנצח.
  • תחרות האכלת מעדן בעיניים סגורות, 2 זוגות מתחרים ביניהם, אחד מבן הזוג מאכיל בעיניים סגורות את חברו, כשהוא בעצם צריך לכוון לפה של החבר מבלי שהוא רואה. המנצחים הם בעצם הזוג הראשון  שעמד במשימה בהצלחה.
  • ותחרות נשיפה בקמח, זו היתה תחרות רבת משתתפים, כולם נשפו בקמח כדי להוציא את הסוכריה מבפנים אבל מה זה משנה מי מצא ראשון את הסוכריה, כולן היו עם פנים מקומחות ונראו כמו שד נורא.

בסוף יום ההולדת כל חברה קיבלה ספר מתכונים אישי מודפס עם שמה
וערכה בגליל להכנת כדורי שוקולד בביתה שכללה את כל החומרים והוראות הכנה
(שחשבתי לתומי שבצ'יק וצ'ק אכין ערכה ועוד ערכה, לא חשבתי שזו תהיה כזו הפקה)
כמובן גם פרוסת עוגה מתוקה מעוגת המאסטר שף מבצק סוכר שהוכנה לכבוד המסיבה ועוד שלל מתוקים מכל הממתקים.

ליום הולדת מאסטר שף קניתי המון מצרכים
אבל את המצרכים הכי חשובים הביאו החברות מהבית:
2 כוסות אהבה, 2 כפות גדושות של מצב רוח, 4 חתיכות חברות, כף סבלנות ו-1 חבית צחוק
וזה הסוד לטעם הנפלא



הזמנת יום ההולדת


כל חברה קיבלה ספר מתכונים אישי עם שמה "מצא את המתכון" 

עיצוב שולחן יום הולדת מאסטר שף

עוגה מעוצבת - עוגת מאסטר שף באותו קונספט של שאר המוצרים

ערכת יצירה אישית לכל חברה
כל ערכה כללה את כל החומרים להכנת כדורי שוקולד כולל הוראות

אם מבשלים אז גם אוכלים לכן נצטרך גם סכו"ם

פוסטר ענק ליום הולדת מאסטר שף של יובלי

שולחן יום ההולדת ערוך מראש עם מפה משובצת 

סלים קטנים מלאים בירקות לעמדה של הסלט היווני

תפוזים מוכנים לסחיטה. אין כמו מיץ תפוזים טבעי

עמדה ראשונה - מכינה פיצות

עמדה שניה מכינה סלט יווני וסוחטת מיץ תפוזים

עמדה שלישית מכינה קינוח- כדורי שוקולד

יובל שלא בחרה עמדה, מסתובבת בין העמדות ונותנת הוראות

גם עדי הקטנה עזרה לכולם

יובל מתבלת וטועמת

נוסיף לסלט קצת טעם?

תמונה חטופה לפני שיושבים לארוחה

עמדת הפיצות המקומחת

איך? איך שכחתי לקנות גבינה צהובה לפיצות? איך?
מזל שהיו פרוסות של גבינה לטוסטים בבית

כדורי השוקולד - תוצרת העמדה השלישית

שעת הסעודה. כולן התיישבו סביב השולחן

ואם כבר עסקינן באוכל
אז היו גם משחקים של תחרות אכילת פלחי אבטיח

תחרות האכלת חברה במעדן בעיניים סגורות

נשיפה בצלחת קמח רבת משתתפים, מי שולף את הסוכריה שבפנים?

זהו, לילה. כבר מאוחר
כולם שבעים ומרוצים
ואני ויובלי גם.



ואם אתם רוצים להפעיל בעצמכם ביום הולדת מאסטר שף
יש המון דרכים לחגוג
אחת הדרכים היא עם ערכות היצירה שלנו והנה כמה דוגמאות מהערכות מאסטר שף



להזמנת ערכת מאסטר שף להפעלה בימי הולדת לחצו כאן


 ביס אוף קייק - ערכות יצירה מבצק סוכר ונייר והפעלות ימי הולדת בבצק סוכר









13 תגובות:

  1. איריסססססס
    אין!!!! את א-ל-ו-פ-ה!!!!!
    נהנית מכל רגע אצלך בבלוג!!!
    תמשיכי ליצור דברים מדהימים!!!!
    אי עליך!!!!

    השבמחק
  2. ומה עם הבנים ?

    השבמחק
  3. רעיון מקסים!
    כל הכבוד על הביצוע

    השבמחק
  4. איריס! את הכי מדהימה עלי אדמות. איזה רעיונות! איזה ביצוע!!!! מדהים!!!!

    השבמחק
  5. תודה רבה, גם אני נהנית מכל רגע של יצירה, ומי אמר שזה לא מתאים לבנים? רק מחליפים תמונה.

    השבמחק
  6. הכל בטוב טעם מהמם.
    את מעלה את רף הציפיות של הילדים של היום זה לא הוגן:)
    העוגה מדהימה.

    השבמחק
  7. תודה רבה לכן, נראה לי שאני מעלה את הרף של הילדים שלי... והם כבר יודעים שחייב להיות נושא מעניין ליום הולדת שלהם, גם כדי לאתגר אותי

    השבמחק
  8. וואו! הכל פשוט נראה נפלא. מאיפה את מביאה את הרעיונות האלה?
    איך הכנת את הספרי מתכונים?

    השבמחק
  9. תודה רבה על הרעיון את מדהימה כל מי שיש לו ימולדת מזל טוב!! שיהיה בהצלחה לכולם

    השבמחק
  10. האם יום הולדת כזו מתאימה לגילאי 14

    השבמחק
  11. רציתי לדעת אם אפשר לשנות את התפריט במאסטר שף יום הולדת

    השבמחק
    תשובות
    1. אני רוצה לערוך לבתי יום הולדת אהבה את הרעיון

      מחק

.