יום שבת, 1 בספטמבר 2012

יום הולדת אנגרי בירדס

ימים עמוסים, לילות בלי שינה
עומר חוגג כבר 8 ואני בימים אלו מותשת נפשית, לא מסוגלת לעוד הפקה
אבל לא יכולה לעבור לסדר היום, לפחות משהו קטן, לא חייב להיות מושקע.

עומר בכתה ב' ויש לו מורה מדהימה
מורה מדהימה שפינתה לי שעה לחגוג בכתה
הראש ישר חשב על הפעלה בבצק סוכר לילדים
אבל אמרתי כבר שהימים האלו עמוסים? - כן, אמרתי

אז מה אוכל לעשות איתם חוץ מסדנה בבצק סוכר?
צריך לצאת מהקופסה ולחשוב, בטוח יש עוד סוג של הפעלה שלא עולה לי לראש
בינגו! מצאתי!
משחק בינגו!

אני לא מאמינה על עצמי, דבר כל כך פשוט, זה מה שלכיתה אביא?!
כן. זה מה שאביא. קדימה לעבודה
בקלי קלות הוצאתי 30 דפי בינגו שונים מהמחשב שהודפסו על דפים צבעוניים
במרכז הטבלה היה ריבוע חלול, מילאתי אותו בתמונת אנגרי בירדס
עומר ישב על כסא המורה ומול כל הכתה שלף מספר אחר מספר
דאגתי שיהיו כמה זוכים שיקבלו כהפתעה מדבקות של אנגרי בירדס וגם בלונים
מכל עבר נשמע "עומר תגיד 7, עומר חסר לי 5"
כולם "קפצו" על עומר וקראו לו מכל עבר מבלי להתייאש
עומר היה בעננים, עומר היה במרכז העניינים
אחר כך על עוגת אנגרי בירדס שחור מבצק סוכר, הדלקנו נרות
והחברים בירכו אותו בשלל ברכות.

מסקנה - אפשר לחגוג גם בקטנה.

בבינגו היו כמה מנצחים במערכה
אבל אף אחד לא יצא מה"שיעור" בלי שקית הפתעה
הכנתי לכל ילדים שקיות הפתעה גדושות בממתקים של אנגרי בירדס מכל הצבעים
שקיות נייר בגוונים שונים שעליהן הדבקתי אנגרי ברידס מכל הסוגים.
עומר חילק לכל החברים ושוב קריאות לעברו בכל הכתה- עומר אדום, עומר צהוב, עומר תכלת

ובפתח הדלת, נכנסה לפתע המנהלת
איחלה מזל טוב ועוד כמה ברכות ולאחר אמרה -
בלון!
אי אפשר להביא סתם בלון?
בלון פשוט, בלון תמים
גם אותו הפכת לאנגרי בירדס מדהים?

שקיות הפתעה לילדים של אנגרי בירדס



בלוני הליום צבעוניים שעליהם הדבקתי פרצופים של אנגרי בירדס

אנגרי בירדס אדום וגם חזיר שמסתתר שם בצד

אנגרי בירד תכלת

עוגת אנגרי בירדס מבצק סוכר. אנגרי בירדס שחור זו היתה הבחירה

בטרם התחיל משחק הבינגו, פיניתי למורה את שולחנה
ואמרתי - אם אין חגיגה בבית, השולחן המעוצב יהיה בכתה
שתהיה אוירה של יום הולדת, של מסיבה

עומר יושב מול הכתה ומקריא לחברים מספר אחר מספר

עומר שולף מספרים, והמורה כותבת על הלוח (שלא יהיו בלבולים)

שקיות הפתעה לילדים, מלאות בממתקים

שקיות הפתעה של אנגרי בירדס לילדים


 ביס אוף קייק - ערכות יצירה מבצק סוכר ונייר והפעלות ימי הולדת בבצק סוכר

8 תגובות:

  1. איריס- מדהים ומעלף .את יצירתית כלכך...

    השבמחק
  2. תודה שרית, תמיד כיף לשמוע שאת אוהבת

    השבמחק
  3. מקסים!!!!!
    עכשיו סיימתי להכין למתאו שלי שגם היה בן 8 בנושא
    קומיקס-מיקמק
    איזה כיף לנו לייצור כל כל הרבה שמחה לאהובים שלנו !
    אני שמחה לדעת שיש עוד "משוגעות " כמוני שלא ישנות ..חחח
    אריקה

    השבמחק
  4. היי, אנחנו עומדים לחגוג יום הולדת לבן שלנו וגם אני חשבתי לעשות יום הולדת אנגרי בירדס... אהבתי עד מאוד את הרעיון של הבלונים ושקיות ההפתעה רק...איך עשית אותם? מאיפה המדבקות לבלונים? מאיפה שקיות ההפתעה? אשמח אם תתני לי טיפים בנושא :-)
    קרן.

    השבמחק
    תשובות
    1. הי קרן, את המדבקות הדפסתי והדבקתי על בלוני הליום וכך גם על שקיות הנייר. את השקיות החלקות הזמנת בח"ל כי לא מצאתי בזמנו בארץ. אולי היום יש, שווה לבדוק

      מחק
    2. הי קרן, את המדבקות הדפסתי והדבקתי על בלוני הליום וכך גם על שקיות הנייר. את השקיות החלקות הזמנת בח"ל כי לא מצאתי בזמנו בארץ. אולי היום יש, שווה לבדוק

      מחק
  5. נראה מדהים!!!!!!!!!! יש לך אתר ממנו הדפסת לצורך הבלונים? ואיך הכי טוב להדביק על הבלון (דבק, סלוטייפ....)?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני הדפסתי על דף מדבקה והדבקתי.
      לגבי התמונות לא זכור לי מאיפה מצאתי אבל יש המון המון תמונות ברשת
      בהצלחה

      מחק

.