יום שבת, 28 במאי 2016

סרטוני סטופ מושן stop motion

זה התחיל בפסח. סוף פסח. מתחיל היאוש
ילדים על הראש
קשה.

להתעורר כל בוקר
להיכנס לכושר
קשה.

מעל שבועיים ללא יצירה
יום שימשי. נמצאת בסערה
קשה.

מחכה לשלמות
צריכה להתפשר על איכות
קשה.

אבל אין לי זכות בכלל להתלונן
הכל טפו חמסה וברוך ה' כי:

החלטתי לשים את כל המחשבות בצד (גם את הילדים)
לקחתי מצלמה, רקע, מצות ובצק סוכר
התחלתי לפסל ולצלם בלי להכין מראש תסריט 
בידיעה שמה שיוצא אני מרוצה ולא יהיה להיט.

לקח לי שעה לצלם
לא היה קשה.

לקח לי 4 שעות לערוך סרטון ראשון
היה קשה.
לכי תתחילי ללמוד עכשיו עוד תוכנת עריכה מעכשיו לעכשיו.

מודה.
התאהבתי.
הכנתי החודש הזה כבר 12 סרטוני סטופ מושן
חלקן של הדרכות בבצק סוכר, חלקן של יצירה לילדים בבצק סוכר
רעיונות ליצירה עם ילדים, רעיונות לפיסול בבצק סוכר, רעיונות ליצירה בנייר ועוד...
מנסה להישתדרג מסרטון לסרטון

וכשאני מאוהבת 
אני טוטאלית
אז עכשיו אני שם
מעלה מידי שבוע סרטוני stop motion מדליקים שלא כדאי לכם לפספס!!!
מוזמנים להירשם לערוץ ולהיות הראשונים שתקבלו למייל שלכם את הסרטונים.

אז הנה מה ששיחררתי עד היום לאויר
פחות מוצלחים, יותר מוצלחים
אשמח לשמוע מה דעתכם
והי... תהיו סלחניים.






















טוב פתחתי פה ג'ורה
קיטרתי מספיק
עכשיו נחזור אחורה אל הבסיס.
זמן לומר תודה
תודה על המוזה וגם על הבריזה
תודה על הפשרה שהכניסה אותי לאוירה
תודה על כל היופי
ועל ההשראה מהשיר של חנן בן ארי
על ערוץ היו טיוב. הכל אפשרי!
תודה שאתם כאן
לקרוא, להקשיב ולצפות


נפתחה סדנת סרטוני stop motion סטופ מושן - כי גם את יכולה להכין סרטונים מדליקים כאלו בעצמך

פרטים על הסדנה להכנת סרטונים מדליקים כאלו תוכלי לקרוא כאן



[תודה על כל מה שבראת...]
שלכם
מיס ביס
איריס בן שושן

לקבלת סרטונים נוספים למייל לחצו כאן והירשמו


ביס אוף קייק - ערכות יצירה קסומות

3 תגובות:

  1. איריס את פשוט מדהימה ומוכשרת בטרוף!!!
    כיף אמיתי כל פעם מחדש 💕

    השבמחק
  2. איריס את פשוט מדהימה ומוכשרת בטרוף!!!
    כיף אמיתי כל פעם מחדש 💕

    השבמחק

.