יום שלישי, 11 בנובמבר 2014

ערכות יצירה לחנוכה

כל גננת תמיד מוצאת את האמא שמוכנה להתנדב - בדרך כלל זו הייתי אני
כל מורה תמיד מנדבת את האמא שלא תסרב - בדרך כלל זו הייתי אני
בדרך כלל זו הייתי אני כל חג, כל שנה וכמעט אצל כל ילד
אומרים שילד שלישי יותר קל, באמת יותר קל לי - בשלישי הפסקתי להתנדב.
ושלא תבינו לא נכון,
בכל הזדמנות -
התנדבתי בשמחה, יצרתי עם הילדים באהבה, רכשתי חומרים מכספי, תכננתי פעילויות שלמות, הכנות בלילות, הפסדתי ימי עבודה, הלכתי להפעיל בכיתות ובגנים, סחבתי ציוד וחומרים, ניקיתי אחרי הילדים, חסכתי לועד עלויות
איזה אושר על פני בכל פעם שהסתיימה הפעילות לחנוכה לילדים בגנים ובכיתות, בכל פעם שראיתי את הילדים מאושרים
איזה אושר לועד שחסך עוד כמה שקלים.
אני לא אעייף אתכם, כי זה חזר על עצמו כל חג, כל ילד, בכל הזדמנות שבה התנדבתי בשמחה.
השמחה הזו התפוגגה לאט לאט עם הילד השלישי
ואני מודה! כן כן אני מודה!
פחות מתנדבת, פחות מתרוצצת, פחות חוסכת לועד, פחות משמחת את ההורים שתמיד מצאו פתרון על ידי התנדבותי המלאה לממן, לטרוח, לרוץ, להפעיל, לנקות...
אבל זה לא הם, זה אני.
אז אם זו את, כמוני, כמוך
שתמיד רצת, טרח, הפעלת, התעייפת ועכשיו את בילד השלישי (או השני או הרביעי) או שהיית חכמה מההתחלה והבנת שאפשר עדיין להתנדב ולשמח את הילדים,
והבנת שאפשר בעלויות שמתאימות לכל הבתי ספר והגנים לשמח גם את ההורים,
אז הפוסט הזה הוא בשבילך!
לביס אוף קייק יש:
ערכות יצירה הכוללות את כל החומרים לפעיליות לחנוכה, קלות מאוד להפעלה והתוצאה תמיד מרהיבה!
והנה דוגמה של ערכות יצירה לחנוכה


מישהו קבע שחנוכה זה חג של הצגות, מופעים, הפעלות לילדים
מישהו החליט שבחנוכה זה הזמן להפעלות בכיתות, לפעילויות של הורים עם ילדים
מישהו התאים את חג חנוכה לילדים
והמישהו הזה הוא לא אני.

אני רק התאמתי את עצמי לחג 
אני רק יוצרת ערכות יצירה לילדים להפעלה עצמית בבתי ספר ובגנים
אני רק יוצרת ערכות יצירה שיתאימו גם לבנות וגם לבנים, ערכות יצירה לחנוכה ולשאר החגים.
ערכות יצירה לילדים, ערכות יצירה לחגים שפשוטים מאוד להפעלה וכוללים הכל!
ערכות יצירה הכוללות פעילות מתוקה לילדים
את החויה, את היצירה, את הפשטות, את המקוריות, יצירה שכולם יזכרו וידברו עליה רבות גם אחרי שתסיימו לזלול אותה!

לועדי כיתות וגנים יש מחירים מיוחדים...
כן, כן, אין לועד תקציב, ההורים עוד לא שילמו, לא גביתם מכולם...
כן,כן זה מוכר לי...
לפרטים נוספים לגבי הערכות לחגים תוכלו להתקשר אלי 050-3243310

ובינתיים, הנה עוד ערכת יצירה לחנוכה שמתאימה לפעילויות חנוכה בבתי ספר ובגנים



ויש גם ערכות יצירה לילדים המתאימות גם להפעלה לבית מארח, לפעילות עם האחים
מארז ערכות יצירה של 6 דמויות לחנוכה המכיל את כל מה שנדרש לפעילות מתוקה בשבילכם
מארז ערכות יצירה לחנוכה בעלות של 119 ש"ח
שיתן לכם שקט והילדים שלכם יצרו בהנאה מובטחת!


תמונות מבית מארח עם ערכות היצירה תוכלו לראות פה



להזמנת ערכות יצירה לחנוכה חייגו 050-3243310
או הזמינו דרך האתר www.bisofcake.com

לחצו כאן להזמנה


שיהיה לנו חג חנוכה שמח (כן, כן, זה ממש בקרוב)
שלכם
מיס ביס

 ביס אוף קייק - ערכות יצירה מבצק סוכר ונייר והפעלות ימי הולדת בבצק סוכר

8 תגובות:

  1. זה כל כך יפה!!!
    פשוט, מקורי ומשגע!!!!

    השבמחק
  2. איזה רעיון גאוני!
    שיט, עכשיו אין לי תירוץ :)

    השבמחק
  3. אוי זה מעולה!!!
    אני אמורה לחשוב על פעילות לבית מארח לקראת חנוכה (אמרת מתנדבת???), זה יכול לחסוך לי את כל התכנון והטרחה!!
    יש סנטה קלאוס של חנוכה? אולי הוא יגריל אותי :)

    השבמחק

.