יום שני, 9 בפברואר 2015

פיסול בנייר מתוק לא פחות מפיסול בסוכר

רחוק לא מרתיע אותי
ככל שרחוק יותר אני עם עצמי יותר (אז נסעתי קרית אתא-רעננה)
ספונטני לא מלחיץ אותי
ככל שספונטני יותר, יצירתי יותר (אז נרשמתי לסדנת פיסול בנייר).

סדנה במסטיקים עם אפרת חסון דה בוטון - מעצבת בנייר
ראיתי. התלהבתי. קבעתי ונסעתי.

ספונטני גם לא הרתיע את אפרת כשרציתי להכין תמונה שלי מהבלוג ולא מהמאגר של "הכינותי מראש"
מכירים את אלה שדוקא רוצים משהו אחר? שכל מה שיש להם על השולחן לא נראה להם? שכל מה שמציעים להם לא מתאים להם? (איזה מעצבנים הם) אז הפעם זו הייתי אני.
אפרת ראתה. קלטה. ציירה.
אני חושבת שלקח לה בין 10-15 שניות להסתכל על התמונה ולצייר את קווי המתאר (בלי ה- 10-15 קילו שעליתי מאז)
עכשיו אני מבינה למה זה לא הרתיע אותה (בינתיים נמסתי מקינאה).

בכלל האוירה במסטיקים משדרת רוגע. שלווה.
המקצועיות של אפרת חסון דה בוטון  העבירה כמה שעות של חוויה.

ובכלל סדנה בשישי בבוקר זה דבר נפלא
יש מי שמארגן את הילדים לבית הספר, מסיע, מחזיר, מבשל ודואג לסדר את הבלגן בבית שמה לא אשאר רגועה.

חזרתי רגועה!
סדנה שווה!

 
 



פיסול בנייר מתוק לא פחות מפיסול בסוכר
גם פה מכינים קאפקייקס (ולא עולים במשקל)






התוצאה הסופית שאיתה יצאתי מהסדנה
יצאתי קצת פאנקיסטית, מתולתלת, שחורה ופחות במשקל
אין.אין. יצירה בנייר יכולה לעשות פלאים :)

עם תוספת קטנה
היישר לתליה בחדר עבודה


חוץ מזה, הגלויה המתוקיט למי שעוד לא ראה
הערכת יצירה החדשה לפורים של ביס אוף קייק 
לחצו על התמונה ודפדפו, הכל מופיע שם. 
לחצו על התמונה וגלו מהי הגלויה המתוקיט

עוד פרטים על הערכה החדשה לפורים תוכלו לקרא פה  


שיהיה לכם יום מלא השראה ויצירה
ואל תשכחו, היו ספונטנים :)
שלכם
מיס ביס

 ביס אוף קייק - ערכות יצירה מבצק סוכר ונייר והפעלות ימי הולדת בבצק סוכר

 

תגובה 1:

.