יום חמישי, 12 במרץ 2015

כשאת אומרת החלפה, למה את מתכוונת?

כשאת אומרת החלפה, למה את מתכוונת?
למה את מתכוונת , כשאת אומרת החלפה?
כשהיא אמרה החלפה בקבוצה של מוזה ויצירה של נתנאלה
והגרילה לי את מיכל בלמס המקסימה
למה היא התכוונה?
היא התכוונה שאני אכנס למוזה ואז ליצירה?
ולבסוף תגיעה ההחלפה?
חלפה בראשי מחשבה
ולאחר מכן חלפו בינינו התכתבויות.
מיכל התעניינה אם יש משהו שאני אוהבת במיוחד
גם אני שאלתי את אותה קושיה רק החלפתי את הסדר של המילים שלא יגידו שאני מעתיקה :)
ונענתי במהרה - "אוהבת הכל".
"אחלה" עניתי (בעברית תקנית בסדר, בטוח, טוב)
מחוייכת ומאושרת שמיכל פתוחה להצעות, שיש לי יד חופשית והשמיים הם הגבול
רק מה?
מהר מאוד תעיתי בדרך, נכנסתי לפינטרסט והלכתי לאיבוד, צללתי למעמקים ולא מצאתי את הדרך חזרה
התיישבתי על הפייסבוק ושלחתי הודעה:
"מתחרטת על האחלה (במילים אחרות לא בסדר, לא בטוח ולא טוב) תכווני אותי בבקשה"
נענתי שוב במהרה
"אני אוהבת בבושקה".
יששששש!! יש כיוון! בבושקה!
רק מה?
מהר מאוד תעיתי בדרך, נכנסתי לפינטרסט והלכתי לאיבוד, צללתי למעמקים ולא מצאתי את הדרך חזרה, התיישבתי על הפייסבוק אבל הפעם לא שלחתי הודעה :) פשוט ישבתי ותכננתי לפרטים את ההחלפה ושלחתי חבילה
סט 3 מחברות של בבושקה קטנה, בינונית וגדולה
מודפסות עם השם של מיכל


גם למיכל הכנתי ערכת קפה / תה לפי דוגמה שראיתי בפינטרסט
(עם המון נסיון וטעיה, אעלה בפוסט נפרד גם הדרכה)


3 צנצנות - קטנה, בינונית וגדולה 

באחת עוגיות, בשניה מתוקים, בשלישית חומרי יצירה

תפרתי להן מטפחת ותחרות והדבקתי את הפנים המתוקות 

צירפתי כרטיס ברכה של בבושקה
כמו הערכה החדשה שלי הגלויה המתוקיט 
כמובן שלא היה כתוב עליו "כרטיס ברכה" 

תפרתי תיק גדול שיכיל הכל 



כמובן עם בד של בבושקה 

ושלחתי דרומה למיכל
שלשמחתי אהבה את מה שקיבלה :)

לאחר יומיים או שלושה
הגיע ארגז של מיכל צפונה היישר לידי
ומה לא היה בו?!

היתה בו השקעה ומחשבה, כשרון ויצירתיות
ארגז מלא בצבעוניות 

מעמד לפלאפון וקופסה עם נשיקות

תמונה ממוגנטת לתליה, כף ערבוב עם נקודות ועוד המון נשיקות

זוג ספלים יפיפיים על מגש מצופה בטפט
תחתיות ואבקה להכנת משקה

מחברת מקושטת למיס ביס בכריכה קשה

והכל יחד עם פד לעכבר
השקעה מכל הלב
וגם כרטיס ברכה


כשאת אומרת החלפה, את בטח מתכוונת
את בטח מתכוונת שעכשיו יש הזדמנות ליצירה
יש הזדמנות לתת, להעניק, לפנק
כשאת אומרת החלפה, קחי אותי בחשבון גם בפעם הבאה!



שתמיד נזכה להיות תמיד בצד שנותן
שלכם
מיס ביס

 ביס אוף קייק - ערכות יצירה מבצק סוכר ונייר והפעלות ימי הולדת בבצק סוכר
 

4 תגובות:

  1. ידעתי שיש למה לחכות!
    את מוכשרת אש והרעיונות שלך מטריפים!!!
    כיף למיכל שזכתה הפעם
    וגם לך על ההחלפה המקסימה
    והכי כיף זו ההכנה,המחשבה, ההשקעה והנתינה מכל הלב
    שתמיד נזכה להיות מן הצד של הנותנים זו אמירה נפלאה אך אם צריך שנדע גם לקבל!
    יום נפלא!!!

    השבמחק
  2. איזו החלפה מופלאה!!!
    את אלופה :)
    גם אני ממש אוהבת בבושקות :)
    וגם המשלוח שקיבלת - מהמם ביותר!!

    השבמחק
  3. תודה
    אכן היה מאוד מעניין בהחלפה הזו

    השבמחק

.