יום שני, 30 במרץ 2015

איך עושים סדר באי סדר?

אז יש לי מחלת אספנות, אז מה?!
אז אני לא עומדת בפני דברים יפים...
וכדאי שאני אקנה את זה ואת זה כי אני כבר פה
ואם כבר מצאתי כזה אז אולי כדאי שאקח כי יום אחד (מכירים את היום האחד הזה?) אולי יהיה לי בו שימוש
ואלו כל כך מיוחדים שחבל לא לקחת
והאלו במבצע (כאילו אין מבצעים כל החיים) אז שאפספס?!
ואם אזמין מזה כמות גדולה יהיה יותר משתלם, אז לקחתי משטח
ואם כבר אני פה, כדאי שאקח כי ככה אני חוסכת משלוח
וכשחברה מתקשרת ל"עזור" ואומרת "אני כבר פה, לקנות לך?"  -ברורררר....
ואם אני בחו"ל אז נחוץ לקחת הכל מהכל
אפילו אם אני באילת, זה כדאי, כי אני חוסכת את המע"מ
והכל כל כך יפה, הכל כל כך נוצץ ומסנוור, הכל פתאום נחוץ וזה לא משנה אם יש או אין, כי צריך!
ואם צריך זה כבר נשמע כמו חייב! ואם חייב אז אין מנוס, חובה לקנות!
אז קניתי :)
והשתלטתי על ארונות המטבח, והשתלטתי על פינת הישיבה של הילדים, השתלטתי גם על ארונות הילדים, השתלטתי על כל פינת אחסון בבית... זהו כבר אין מקום לאכסן את מה שהיה חייב לקנות.
אבל חייב ואין ברירה... אז בהתחנפות רבה הצלחתי לשכנע את בעלי שיפנה את המחסן (כי אין ברירה). והמחסן פונה ואופני הילדים "נזרקו" החוצה לגינה, והמקדחות והברגים והחומרים והכלים ובעצם כל מה שלא קשור אלי נלקח לעבודה שלו, והוא סידר לי מדפים וארוניות וכוורות... העיקר שיהיה לי מקום אחסון (כי חייב).
והמשכתי לקנות כי יש דיל משתלם בדיוק עכשיו, ובלאק פריידי - חבל לותר עליו, ושמעתי שבאלי אקספרס הכי משתלם ובאי.ביי כדאי לבקר וליריד ההוא כדאי להגיע וגם את היריד ההוא חבל לפספס.
וקניתי וקניתי
והשתלטתי על המחסן
והכל היה בסדר
עד שנהיה אי סדר
וזהו. ואין יותר מקום לא במטבח, לא בחדרים ולא במחסן.
יותר מזה, איןלי מושג מה יש לי ומה אין לי
כל מה שנותר עכשיו כדי לפנות מקום היה להוציא את המשפחה מהבית... אך ללא הועיל:) :) :) (וטוב שכך)
אז בלית ברירה הוצאתי את תוכנית המגירה - לעשות סדר בימהרה
מי יצילני?





מיותר לציין שנדהמתי לגלות מה יש לי וכמה יש לי
וכמה חלק נכבד מחכה ליום אחד...




גם פינת הישיבה עם פינת המחשב שודרגה 


 כך זה נראה לפני...



 

התחיל להיות סדר בבדים, לפחות לפי צבעים

אני חייבת לומר שהתמונות צולמו לפני כמה חודשים
מאז עשיתי ניקוי ראש יסודי
תתפלאו לשמוע שנגמלתי (כמעט נגמלתי)
לפני שאני קונה אני שוקלת כמה באמת "את זה" אני צריכה
אומנם יש פספוסים לפעמים, אבל לא כאלו שמרוקנים את הכיסים
ואני חיה עם זה בשלום ובנחת

ואיזה כיף, איזה סדר!
זה היה קשה אבל אני בסדר
מעניין אתכם לדעת איך הכל נראה?
על המהפך ועוד בפרק הבא...

שיהיה לכם חג שמח
שלכם
מיס ביס
 ביס אוף קייק - ערכות יצירה מבצק סוכר ונייר והפעלות ימי הולדת בבצק סוכר


תגובה 1:

  1. את לא יודעת כמה הפוסט הזה בא לי בזמן!
    כי חדר העבודה שלי, שהיה יפהפה ומרוחח, הפך בעצמו למחסן ומחר, מחר אני מוציאה את כל תכולתו לסלון ו...מתחילה למיין ומקווה גם להעיף!!!
    אז הסלון היה נקי ומסודר בחג ומחר הוא יתבלגן לו....

    השבמחק

.