יום שבת, 25 באוגוסט 2012

מסיבת פיג'מות

עדי שלי בת 5,
חגגנו לה כבר טרום יום הולדת בגן לפני שיצאו לחופש, עשיתי לה מותק של יום הולדת
אבל היום זה היום, היום עדי באמת בת 5 והיא רוצה מסיבת פיג'מות
עדי, טום בוי קטנה אפילו לא רצתה שאקנה לה כותונת ורודה,
לא שרציתי בשבילה כותונת פסים כמו של יוסף, רק כותונת של בנות עם כמה מלמלות
אבל לא מלמלות ולא שמלות, אין ברירה, התפשרתי על פיג'מת מכנס וחולצה, העיקר שתהיה מרוצה.
החלטנו על מסיבה קטנה, מאוד קטנה, 6 חברות טובות במסיבת פיג'מות, התאים לכל הדעות.
הטירחה לא כבדה, המאמץ לא גדול, הכנות לא מרובות, צריך לדאוג לפיג'מות וכריות, כמה מיזרנים... באמת שטויות.

אבל כל יום שעבר העלה לי עוד רעיון, רק עוד משהו קטן, מאוד פשוט וקל
זה התחיל מעוגת יום הולדת מעוצבת, טוב, זה ברור שתהיה עוגה מבצק סוכר 
ואז חשבתי לעצמי - אולי גם הפעלה בבצק סוכר, משהו פשוט, לא קשה מידי... נו, מה זה בשבילי, רק עוד הפעלה אחת ודי.

וכך עבר לו יום ועוד יום וצץ לי רעיון ועוד רעיון...המון רעיונות למסיבת פיג'מות
אולי בכלל אתלה כוכבים נוצצים בגינה וירח אחד שעלינו יאיר וגם טול לבן כמו כילה למיטה ואכין עוגיות מעוצבות של ירח וכוכבים בצבעים תואמים וחשבתי על נשיקות, אולי גם אותם אשים "נשיקות לילה טוב מעדי" זה ממש יתאים, וחטיפים? איפה יהיה מקומם? אולי "אבנה" להם מיטות, הרי זה באמת שטויות, ועדי שלי מאוד אוהבת כריות אז אולי אכין מארז של כרית ואמלא לה ולכל החברות בקורנפלקס כריות, גם החברות בטוח אוהבות, ומצאתי גם לבבות שוקולד באותם הגוונים, זה לא יזיק, זה רק יועיל ומרשמלו באותם הצבעים ועוד סוכריות גומי בגוון של לבן וורוד, זה יהיה טעים מאוד...
וככה מצאתי את עצמי בהכנות מרובות למסיבת פיג'מות עם בסך הכל 6 ילדות קטנטנות.
6 ילדות קטנטנות שבאו עם פיג'מה, אבל היו ערניות.
6 ילדות שלא ציפו ליום הולדת מהאגדות.


עיצוב שולחן יום הולדת במסיבת הפיג'מות של עדי

עיצוב שולחן יום הולדת במסיבת הפיג'מות של עדי

גם הגינה עוצבה בהתאם לאוירה, תלינו כוכבים וירח נוצצים, טול, פיזרנו כריות ומזרונים
יצרנו אוירה קסומה

עוגת יום הולדת מעוצבת מבצק סוכר

במיטה אחת, לא כל כך גדולה, 6 שובבות, טרללה ללה...

עוגת יום הולדת מעוצבת מבצק סוכר, 6 בנות במיטת שוקולד אחת

מארז בצורת כרית למסיבת הפיג'מות 

ומה יש במארז הכריות?
קורנפלקס "כריות"

נשיקות לילה טוב מעדי בגוונים של ורוד ולבן

עוגיות מעוצבות, ירח וכוכבים מצופים ברויאל אייסינג

קעריות החטיפים בצורת מיטות 

חטיפים הצטופפו להם במיטות מעוצבות 

קאפקייקס מעוצבים בבצק סוכר וכוכב קטן נוצץ

מעמד כוסות לשתיה עם ילדה בפיג'מה

מתכוננים לסדנת בצק סוכר קצרה
המכחולים והמערוכים כבר מוכנים להפעלה בבצק סוכר

המיני עוגות שוקולד בצורת מיטות מוכנות ומחכות להפעלה בבצק סוכר

התחלנו בפיסול היצירות
סדנת בצק סוכר קצרה בה הילדות הכינו דמות של ילדה בתוך מיטה

היצירות המתוקות של הילדות


ואיך אפשר בלי משחקים?
המשחקים במסיבת הפיג'מות של עדי:

  • כרית עוברת - (במקום חבילה עוברת) חבילה בצורת כרית עברה מאחת לשניה כשברקע התנגנה לה מוזיקה. כשהמוזיקה נעצרה, הילדה שהכרית נעצרה אצלה פתחה את האריזה וביצעה את המשימה שכתובה וכך הלאה, עד שמגיעים לפרס. אצלי, אני תמיד דואגת שהפרס יהיה משהו שאפשר לחלק לכולם, הפעם שמתי להם שרשראות שמאירות בלילה.
  • ים יבשה  - עם מיזרנים וכריות. הים זה המיזרן והיבשה מחוצה לו
  • הילדות ישבו במעגל והעבירו כרית מאחת לשניה כשברקע התנגנה מוזיקה, ברגע שנעצרה המוזיקה, אותה ילדה שהכרית "נתפסה" בידה, יצאה מהמשחק.
  • החברות שכבו על המזרנים כאילו הן ישנות, ילדת יום ההולדת היתה צריכה להתקרב ולהצחיק אחת אחת בכל דרך, כל חברה ש"התעוררה" והתחילה לצחוק יצאה מהמשחק.


שיחקנו ים יבשה, בין המזרונים ומחוצה להם
המזרון היה הים ומבחוץ היבשה

מכירים את המשחק חבילה עוברת?
אז שיחקנו כרית עוברת

ההפתעה בתוך הכרית היתה שרשראות מאירות לכל החברות

בסיום טקס הדלקת נרות,
כל חברה בחרה מעוגת יום ההולדת ילדה אחת מתוקה מבצק סוכר 

אם גם אתם עורכים מסיבת פיג'מות
ואם בא לכם להשקיע
ואם גם אתם רוצים להכין קעריות חטיפים בצורת מיטות
אז בבקשה 

ואם בא לכם להפעיל את הילדים בסדנת בצק סוכר קצרה
ובא לכם להכין דמויות מבצק סוכר בתוך מיטת שוקולד קטנטנה
אז הנה השלבים
ושיהיה בהצלחה!

ועכשיו...
אחרי מסיבת פיג'מות רק עם 6 בנות
תסלחו לי
 אני הולכת ללבוש פיג'מה ולהיכנס למיטה
שיהיה לכם לילה טוב
ניפגש בפוסט הבא


חדש!!! מהיום ניתן לרכוש קבצים להפקת מסיבת פיג'מות עם המיטות

כל הזכויות שמורות לביס אוף קייק. לא ניתן להעתיק ולשכפל רעיונות המופיעים בבלוג ובאתר של ביס אוף קייק

ובנוסף תקבלו במתנה גם קובץ להדפסת הזמנות למסיבת פיג'מות




 ביס אוף קייק - ערכות יצירה מבצק סוכר ונייר והפעלות ימי הולדת בבצק סוכר




21 תגובות:

  1. מקסים ביותר!!! אין עלייך...מחדשת בכל פעם מחדש (:

    השבמחק
  2. איזה יופי, ממש מקסים!!! איזה כיף לבנות...

    השבמחק
  3. מדהים, מפתיעה כל פעם מחדש, כישרונית!!!!!

    השבמחק
  4. מקסים !!!
    רעיון נפלא וביצוע איכותי :-)

    השבמחק
  5. אני פעורת פה- כרגיל - את אלופה!!!! אין דברים כאלה!!!
    איזה רעיונות! איזה ביצוע!!! אין עליך.

    השבמחק
  6. מקסים מקסים המון מזל טוב לעדידוש המתוקה

    השבמחק
  7. Waysberg Rinawaysberg@gmail25 באוגוסט 2012 בשעה 22:50

    מקסים !!!!! משגע!!! רעיונות מדהימים!!! איפה אני מוצאת את הצורה של המיטה? הקדימה והאחורנינית? כדי לשות את המיטות אני זקוקה לדוגמה. ואיפה מוצאים את השקית "כרית" לכריות הקורנפלקס? ואת הכרית לחבילה עוברת? אני מתכננת מסיבת פיג'מות לנכדה שלי.

    השבמחק
  8. אני זוכר שהייתי בן חמש חגגו לי בדיוק ככה!! :)

    השבמחק
  9. כן, אני זוכרת. זה היה מאוד מיוחד!!!

    השבמחק
  10. מקסים!!
    אהבתי מאוד

    זהבית שקד

    השבמחק
  11. אני כל כך אוהבת מסיבות נושא. אני זוכרת שתמיד אמא שלי היתה מארגנת לי מסיבות יום הולדת בנושא לבקשתי, אבל איכשהו העוגות יום הולדת תמיד היו אותה עוגת בוץ סטנדרטית, כנראה שזה כל מה שכישורי האפייה של אמא שלי איפשרו לה להכין.
    מקסים והילדת יום הולדת נראית זורחת.

    השבמחק
  12. רעיונות מקסימיפ פשוט אין לי מילים
    איך סגרת את הכריות עם ה''כריות '' בפנים?

    השבמחק
  13. על הנייר הדבקתי דבק דו צדדי וסגרתי. בנוסף יש לי מכשיר שרכשתי בחו"ל שעושה את הצורה של הפסים

    השבמחק
  14. מקסים מקסים מקסים! הולכת להכין את המיטות והכריות כולל המשחקים:-)

    השבמחק
  15. באיזה חומר השתמשת בשביל המיטות זה לא נראה כמו נייר

    השבמחק
    תשובות
    1. הי רעות, זה מנייר עבה ולעוגה עצמה הדפנות הן מקאפה

      מחק
  16. רעיון מקסים ביותר!
    מאיפה ניתן להוריד את הדוגמאות לצורת מיטה עבור קערת החטיפים?
    תודה רבה

    השבמחק
    תשובות
    1. הי ענת,
      בשבועות הקרובים יהיה ניתן לרכוש ב"ביס אוף קייק" את ההדפסות של המיטות

      מחק
  17. אוי חבל...אני צריכה את זה לעוד שבוע בערך...
    תודה

    השבמחק
  18. לא מצאתי להדפסה את התמונות. האם קיים??

    השבמחק

.