יום חמישי, 20 בפברואר 2014

מחפשים תחפושות מקוריות לפורים?

אם נכנסתם לפוסט הזה
אתם כנראה מאלה שמחפשים תחפושת מקורית לפורים.

פורים הוא החג האהוב עלי ומדי פעם יוצא לי גם לחגוג בו יום הולדת
חג בלי ארוחות משפחתיות - היום אנחנו אצל ההורים שלך, מחר אנחנו אצל ההורים שלי
אצל מי עושים חג השנה? בצד שלך? בצד שלי?

מבחינתי פורים הוא החג שמסמל את בואו של יום הולדתי, של האביב,
כבר בימים אלו נעים מאוד והשמש זורחת מסביב
זה הזמן להתפרע ולחשוב על תחפושת מעניינת, תחפושת מקורית.
אז בשנים האחרונות היו לנו תחפושות מקוריות שהמצאנו, תחפושות מאולתרות שאלתרנו, תחפושות קנויות שהפנו את כל המבטים אלינו, תחפושות זולות, תחפושות יקרות
קיבצתי מספר תחפושות מהשנים האחרונות שלי, של הבעלול שלי והילדים
אולי תוכלו לקבל מפה רעיונות לתחפושות לפורים.

שיגעון התחפושות התחיל עוד מהרווקות
מסיבת תחפושת ראשונה אצלנו בדירה השכורה
אני אפריקאית וידין מחופש לדרדסית בגובה של 1.90 כמעט


עדי הקטנה התחפשה לחנה לסלאו ששיחקה את קלרה באצלנו בחצר.
טייץ כחול, חולצה מכופתרת תכלת, גרביים בחזה ופפיון וסינר שתפרתי להשלמת המראה.

וזו חנה לסלאו (תמונה מהרשת)

ליובל רכשתי תחפושת סטייל שנות ה-50
לא ידענו בתהחלה לאיזה כיוון את זה אנחנו לוקחים
לבסוף היא התחפשה למורה משנות ה-50
הצטיידה בחוברת ועט, על גבה היה כתוב משפט שגרתי של המורים
"באתי לפה רק כדי ללמד"
והובילה כהרגלה את כל הכתה שבי אחריה

בערב לנשף פורים 
יובל שמאוד אוהבת לבלוט שמה פאה מנופחת על הראש

מה אתם אומרים? 
בלטה בין כל החברות?

עומר איש עסקים קטן רצה להתחפש למנהל בנק
אז השכרתי חליפת עסקים, הכנתי לו עניבה מדולרים ומזוודה

לא סתם מזוודה. מזוודה שמלאה במטבעות שוקולד ובדולרים עם התמונה שלו.
שבעצם במשך כל היום היה מרכז העניינים, חילק דולרים לכל החברים

והדולרים שהדפסתי לו 


עדי שלא רצתה להתחפש, התחפשה לבסוף לפיראטית
ילדה בת 3 היחידה! שלא היתה עם שמלה בגן!
בכל מקרה היתה מקורית בין כל הבנות

פורים אחר אני מתנדבת להגיע לבית הספר ליום פעילות
ואני ויובל מחופשות לבוקרות

בערב הבעלול התחפש להומלס רוסי מנגן
קיבץ נדבות מהאורחים הגיעו, מלמל כל הערב ברוסית עילגת (כי אין לו שמץ ברוסית)
גם פה אילתרנו את כל האביזרים למסיבת פורים
וסחבנו את כל הציוד לחברים




התחפושת של הבוקרת (הלא מקורית) כיכבה גם בערב
(ולחשוב שעלתה רק 20 ש"ח)


עוד ערב של פורים עם החברים - מסורת שנתית שלנו
נסו להבין מה התחפושת פה מבלי לגלול למטה

בבקשה
זו התחפושת של בעלי - מנה עיקרית

חברו התחפש למלצר עם בגדי החתונה שלו 
והגיש לאורחים את המנה בשמחה
האורחים לא ממש שמחו, הם נבהלו מהמבט והצעקה

וזה הרגע שלפני
בשביל התחפושת הזו סחבנו שולחן עד החברים
וגם ניסרנו חור במרכז השולחן. היינו חייבים

ואלו ההכנות יום לפני
רצינו לבדוק שזה עובד יפה
בינתיים זללנו פסטה לארוחת הערב

חבר נוסף לבש פיג'מה אפורה, הדביק עליה דבק שחור ושם שלט תודה בקיצור אסיר תודה.
חבר אחר התחפש למציל, נכנס עם מגפון וצעק כל הערב "בנות ימינה, בנים להתרחק שמאלה"

יובל אפריקאית
פאה שעשתה את רוב העבודה


ועכשיו כולם עם הפאה 

וזו ה- תחפושת!!!
סבתא שסוחבת תינוק על גבה
אין אחד שלא התעלף מהתחפושת המיוחדת הזו


וניסה להבין איך היא בנויה

גם ביקור אצל הסבא והסבתא גרם להתלהבות רבה

עם התלהבות כזו בערב גם אני התחפשתי בהתלהבות רבה


זו סתם תחפושת ישנה
כשרק התחלנו עם המסיבות

הבן שלי בתחפושת ראפר, פשוט מאוד
אבל הטייפ המנופח שהזמנתי לו היה מלהיב מאוד

והמשלוח מנות שהכנתי לו בצורת טייפ היה טעים מאוד

וזו יובל התיירת

שבזמן שצילמה, השפריצה מים מהמצלמה

ומכייון שאנחנו מנצלים את התחפושות שלנו
אז בערב הסבא התחפש לתיירת

ועדי בוקרת

זו תחפושת מימי דורה ובוב הבנאי
אילתרנו בגדים, אביזרים ויצאנו למסיבה
בוב הבנאי תיקן את כל הדלתות בבית שבו התקיימה המסיבה
דורה קיפצה עם תיק הגב ונהנתה


יובל מחופשת למקסיקני שרוכב על חמור

ועדי סופר וומן. קטנה ומתוקה

עומר איש המערות
ציירתי לו קצת שערות בבית שחי



ובערב יוצאים למסיבה
תחפושת למכורים לפייסבוק
ידין התחפש לדף פייסבוק
ממש בנינו לו קאפה ענקית עם כל הפרטים הנכונים עליו והתמונות

חברים באו ועשו לו לייק (עם טוש מחיק)

בהמשך הערב
ידין יצא מהבית והחליף תחפושת לאיש המערות
(התחפושת שעומר התחפש אליה באותו הבוקר)
וקפץ על הספות
רק שעל ידין זה היה מיני מיני


ואיש המערות הצטלם אחר כך בדף הפייסבוק שלו

ונקרע מצחוק עם המיני שלו

אני באותו פורים התחפשתי למלכת האמבטיה
הכי פשוט ונוח


הצטיידתי בכמה ספוגי רחצה, סבון ברוז וחלוק אמבטיה לבן

פורים שנה שעברה
השתמשתי בתחפושת של שנות ה-50 של הבת שלי
והתחפשתי לגברת

ובעלי לסלים

אני הגברת והוא סלים
למסיבה נכנסת גברת עם סלים


השנה עוד בסימן שאלה
אם יש לכם רעיון לתחפושת מקורית
כל רעיון יתקבל בברכה

אם אתם מחפשים רעיון למשלוח מנות מקורי תוכלו למצוא פה וגם פה
ואם אתם מחפשים יצירה לפורים תוכלו למצא פה

והשנה התחפשנו לרב מכות




שלכם
מיס ביס

 ביס אוף קייק - ערכות יצירה מבצק סוכר ונייר והפעלות ימי הולדת בבצק סוכר

10 תגובות:

  1. תשובות
    1. מיס ביס - איריס בן שושן: מחפשים תחפושות מקוריות לפורים? >>>>> Download Now

      >>>>> Download Full

      מיס ביס - איריס בן שושן: מחפשים תחפושות מקוריות לפורים? >>>>> Download LINK

      >>>>> Download Now

      מיס ביס - איריס בן שושן: מחפשים תחפושות מקוריות לפורים? >>>>> Download Full

      >>>>> Download LINK cL

      מחק
  2. הפלת אותי, והסבתא והתינוק - ענק!

    השבמחק
  3. איזה פוסט משגע!!!!!!גדול!!!!

    השבמחק
  4. אין דברים כמוך ביצירתיות, בהשקעה ובשיתוף. התפוצצתי מצחוק, ואני בקניון פאאדיחה 😄

    פוסט הורס

    השבמחק
  5. וואו, הרגת אותי עם ההשקעה שלכם, וכל הרעיונות המצחיקים והכיפיים... כל הכבוד לך!!
    גברת עם סלים - אני לגמרי מאמצת השנה :)
    תודה מקסימה אחת!!

    השבמחק
  6. רציתי לשאול מאיפה קנית את חליפת העסקים

    השבמחק
  7. קווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווול

    השבמחק
  8. מיס ביס - איריס בן שושן: מחפשים תחפושות מקוריות לפורים? >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    מיס ביס - איריס בן שושן: מחפשים תחפושות מקוריות לפורים? >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    מיס ביס - איריס בן שושן: מחפשים תחפושות מקוריות לפורים? >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK

    השבמחק

.