יום שני, 13 בינואר 2014

רעיונות יצירה לט"ו בשבט

קוראים לזה בית מארח,
במילים נרדפות בית מתנדב,
בית שמתנדב לארח חברים מהכתה לפעילות יצירתית
במילים אחרות אמא שמתנדבת שכל הבלגן יהיה אצלה
התנדבתי!
הבית המארח שלי הוא בחג ט"ו בשבט
הבית המארח שלי יהיה בית פורח
הבית המארח שלי הוא בעצם לא שלי, הוא של הבן שלי
אני רק אחראית על הפעילות לט"ו בשבט ועל הבלגן
הסכמתי!

הבן העלה חיוך "יופי, נכין את היצירה לט"ו בשבט ההיא מבצק סוכר"
אני העלתי פרצוף "חייבת לגוון, לא יכולה לעשות את אותה יצירה באופן רצוף"

הכינותי מראש יצירה של שקדיה לט"ו בשבט
עשיתי ניסיונות, צילמתי שלבים, פיספסתי גם צילום שלבים
אבל לא פיספסתי את המטרה, זו חייבת להיות יצירה לילדים שתהיה להם קלה להכנה
שקדיה מבצק סוכר בשילוב פופקורן צבעוני, מתוק ומלוח וטעים.

אז כל מה שאנחנו צריכים ליצירת השקדיה זה:
מאפינס שוקולד, שיפוד או קשית קשיחה, בצק סוכר חום, חוטי מתכת (לא חובה), פופקורן, שמן וצבע מאכל.







איך מכינים פופקורן צבעוני?
מערבבים בסיר מעט שמן ומעט צבע מאכל (לשקדיה שלי התאים צבע מאכל ורוד)
שופכים פנימה גרגירי פופקורן ומערבבים שיקבלו את הגוון הורוד
מדליקים את האש, סוגרים המכסה, מקשיבים לפיצוצים
ומקבלים פופקורן צבעוני (וזה השלב שלצלם פיספסתי)
ככל שנוסיף יותר צבע מאכל כך הפופקורן יהיה צבעוני יותר 

פעילות יצירה לט"ו בשבט - הכנת שקדיה
אופים מאפינס, נועצים קשית קשיחה  או שיפוד (בשביל הגזע)
יוצרים נחש שמן מבצק סוכר חום ומשחילים
מורחים מעט מים בחלק העליון של הנחש ומחברים לו כדור מבצק סוכר חום
משחילים חוטי ברזל ומצפים אותם בנחשים מבצק סוכר חום (בשביל הענפים)
ממיסים מרשמלו עם מעט מרגרינה במיקרו
מצפים את החלק העליון של העץ ואת כל הענפים במרשמלו מומס
ומדביקים עליו את הפופקורן הצבעוני


ואם אתם מאלו שמחפשים הפעלה לט"ו בשבט קלה יותר, פשוטה יותר
אוכל להציע לכם את ערכות היצירה לט"ו בשבט של ביס אוף קייק 
מותאמות במיוחד להפעלה בבצק סוכר בבתי ספר ובגנים לחגים ולימי הולדת
ערכות היצירה כוללות את כל החומרים: המאפינס, הבצק סוכר, הסוכריה, המנג'ט לצביעה ואפילו שקית צלופן לאריזה.
תוכלו להזמין אותם דרך האתר של ביס אוף קייק (בקטגוריה של חגים)
או בטלפון 050-3243310

להזמנת ערכות יצירה לפעילות ט"ו בשבט לחצו כאן

יש לי יום יום חג, יש לי חג יום יום
יש לי יום יום חג
שיהיה לכם חג שמח
מיס ביס

 ביס אוף קייק - ערכות יצירה מבצק סוכר ונייר והפעלות ימי הולדת בבצק סוכר


12 תגובות:

  1. איריס היצירתיות והרעיונות שלך לא מפסיקים להפתיע ולתת להשראה לכולם. פשוט מדהים!! אני בטוחה שכל הילדים יהנו- בהצלחה רבה :)

    השבמחק
  2. רעיון מקסים ומיוחד. את ממש מעין נובע של יצירתיות. אני בטוחה שהילדים יצאו מרוצים!

    השבמחק
  3. את אמא אמיצה. אצלי אין בית מאמץ אצלי יש אמא בורחת...
    פעילות מקסימה!!!

    השבמחק
  4. רעיון מקסים. האם הצבע מאכל צובע את הסיר? או שאפשר להוריד אותו בקלות?

    השבמחק
  5. מושלם!!!!!
    אני חייבת לנסות את זה!!! תודה!
    ליאור,חתולי8

    השבמחק
  6. רעיון מקורי וביצוע מושלם.
    אהבתי!
    :)

    השבמחק
  7. איריס יא' מלכה,
    כמה גרם של בצק סוכר צריך לכל עץ בערך?
    אם אין לי מיקרוגל... להמיס במחבת לדעתך?

    השבמחק
    תשובות
    1. 80 גרם בצק סוכר חום יכולים להספיק
      ואם אין מיקרוגל אז על האש תוך כדי ערבוב, ולא לשכוח להמיס יחד גם מעט מרגרינה. בהצלחה!

      מחק
  8. איזה רעיון מקסים

    זהבית שקד

    השבמחק
  9. פעילות נהדרת, איזה רעיונות נהדרים יש לך!

    השבמחק

.