יום שני, 11 בפברואר 2013

מארז קאפקייקס לבבי

בתור מעריצה מושבעת של קרמבו (ורק של שטראוס) אני משתדלת לא לקנות את החבילה של ה-40 יחידות.
הערכה גסה - גג יומיים שלושה אני מחסלת אותם (ולבד).
בתור מעריצה מושבעת של קרבו, אני רוכשת רק את השמיניה (בטעם וניל) וכך אין לי ברירה, אני מוגבלת לשמיניה ביום, אפילו לא ליום, תוך כמה שעות לא תמצאו להם זכר, כאילו בלעה אותם האדמה.
בתור מעריצה מושבעת של קרמבו ואספנית לא קטנה,  במקרה יש לי כמה מארזים שם בפינה.
אז לא חבל?
הנה ולנטיינ'ס דיי הגיע, הזדמנות, מישהו אהוב להפתיע
מצאתי להם שימוש מאוד נח ופשוט, לארוז בהם קאפקייקס מעוצבים בקלות.
אסדר להם בית מוגן וחמים, אטום ונעים
אשלח לאדם הקרוב לליבי באהבה רבה ללא תנאים.
קאפקייקס אחר קאפקייס סידרתי כמו חיילים, טריים, טעימים בניחוח נעים
ארזתי, סגרתי והצמדתי להם תוית לבבית.

למרות שאמא לי תמיד היתה אומרת - לעולם אל תדביקי למישהו תוית
החלטתי לחרוג ממנהגי זמנית.

אז הנה מארז הקאפקייקס המתוק שלי


רגע לפני הוא היה קרבו עטוף בחמימות

הרגע בו אבדה כל הכמות
מממממ... היה טעים

במנג'טים קטנטנים ומנוקדים

אפיתי קאפקייקס טעימים

קישטתי בספירלות של בצק סוכר במגוון צבעי האהבה

צבעתי מעל בצבע ג'ל ורדרד ונוצץ... הקאפקייקס נצץ בגאוה

פיזרתי מעליו סוכריות לבבות בשלווה

כך עשיתי עם כל השמיניה

ארזתי למר לב במארז תואם צבעים

בפנים ישבו למופת שמיניית קאפקייקס מצופים

 מה משמין יותר - שמיניית קרמבו או שמינית קאפקייקס?

למר לב הלבבי 

לכל הלבבות התועות בדרכים, לכל הלבבות שמצאו להם בתים
תשומת לב תמיד חשובה, גם אם מצאתם כבר אהבה
אז המציאו את הוולנטיינ'ס דיי לכל אלו שנרדמו בדרך
פנקו את אהובכם, אהובתכם בקאפקייקס חגיגי במארז מתוק
ואם עולה בראשכם השאלה - אבל מה נעשה עם קרמבו שמיניה?
שלחו אלי לכתובת הבאה:
לכבוד: איריס בן שושן
רחוב הלבבות 8
לב העיר
אני כבר אזלול אותם, מבטיחה פירור לא אשאיר
יום אהבה שמח!!!

 ביס אוף קייק - ערכות יצירה מבצק סוכר ונייר והפעלות ימי הולדת בבצק סוכר


22 תגובות:

  1. גאוני! רעיון נהדר והביצוע מושלם!

    השבמחק
  2. גאוני! רעיון נהדר והביצוע מושלם!

    השבמחק
  3. נינה ברדה יחזקאל11 בפברואר 2013 בשעה 22:30

    אוווחח כמה מהממם !!!

    השבמחק
  4. איריס רעיונות מדהימים והתוצאה הסופית עוד יותר
    אבל אשמח לדעת מהייכן כל הגרפיקה המקסימה כמו הנייר שאורז את מארז הקרמבו או הערכה להכנת כדורי שוקולד שקיבלו הבנות ביום ההולדת מאסטר שף.

    השבמחק
  5. איריס יקירתי- כל פעם שאני מקבלת את המייל עם הכתבה החדשה אני ישר מתלהבת- אני מכורה- אני מודה- לבלוג שלך! איזה רעיונות יש לך!!!!!!!
    מקסים ומדהים- מחכה בקוצר לבלוג הבא.....

    השבמחק
  6. היי, איזה יופי! ממש מקסים!
    2 שאלות -
    1. איפה קונים את המנג'טים המסקימים האלו?
    2. איך מזלפים מבצק סוכר? יש לך איזה מתכון לזה?

    השבמחק
    תשובות
    1. את המנג'טים השגתי בחנות הכל למסיבה בקרית אתא, לדעתי מוכרים אותם גם בפעמית סטור... שימי לב הם ממש קטנטנים (יש כמה גדלים). לגבי הבצק סוכר לא זילפתי, יצרתי נחש ארוך מבצק סוכר וסידרתי אותו בצורת ספירלה על הקאפקייקס

      מחק
  7. מהממממממממממממם!!!!!!!!

    השבמחק
  8. מצחיקולה שכמוך - איזה חרוזים משעשעים שאורזים רעיון כביר :-)
    מצדיעה לך!

    השבמחק
  9. תודה לכולכן בנות, כמה כיף לשמוע שאתן אוהבות

    השבמחק
  10. איריס אני חולה על הראש שלך !!!!!
    רעיון וביצוע מדהימים כמוך.
    מחכה כבר לרעיון הבא.....

    השבמחק
  11. תודה... איזה כיף לדעת שחשבתי שזה רק עוד רעיון נחמד ויש התלהבות ממנו

    השבמחק
  12. רעיון ממש גאוני

    השבמחק
  13. נראה שווה ביותר,
    איזה קאפקייק מושקעים ומהממים

    השבמחק

.