יום רביעי, 26 בפברואר 2014

פורימתוק


- אמא
- מה?
- אני רוצה לחלק משהו בפורים לכל החברים!
- טוב, נחשוב על משהו.
- אמא
- מה?
- גם אני רוצה לחלק לחברים שלי, למה רק לעומר?
- בסדר קטנטונת, ברור גם לחברים שלך. נעשה כבר משהו קטנטן
- אמא
- מה?
- ומה איתי? רק לעומר ועדי? מה עם החברים שלי?
- אתם כבר גדולים! נו ברצינות... את רצינית? גם לך?
- אמא
- מה? מה? מה?

מכירים את זה שמבלי לשים לב, הילדים הלבישו עליכם כמה שעות טובות של עבודה ואולי איזה לילה לבן אחד או שניים.
בחישוב מהיר -
30 ילדים בכל כתה, אולי קצת יותר... כפול 3 ילדים (שיהיו בריאים!). לכי תכיני עכשיו 100 יצירות קטנות סתם ככה רק בשביל תשומת לב לחברים.

- הם רציניים?
- כן, הם רציניים. מעולם היו יותר רציניים (אבל גם גאים ונלהבים).

טוב, היה ברור לי שאני מקזזת לי את הלילות הלבנים (לא חסר לי כאלו), מחפשת יצירה לפורים קלה זריזה ומהירה.
יופי שהיה ברור לי רק לא היה ברור לי מה.

ואז זה קרה...
בוקר אחד, כשנכנסתי לחנות לקנות משהו אחר לגמרי פגשו עיני בגומי בצורת גלידה. הם רצו שאראה בהם גלידה אבל אני ראיתי בהם ליצן לפורים, אני ראיתי תשומת לב לחברים, אני ראיתי פחות שעות עבודה, העמסתי שקית מלאה ויצאתי בצהלה!
אחר כך חזרתי לחנות כי שכחתי לקנות את מה שהייתי באמת צריכה (אבל זה כבר סיפור אחר).

אז...
אם אתם מחפשים יצירה לפורים, קלה, מהירה להכנה, שתיתן תשומת לב לחבריה - זו היצירה!


לא כל גומי גלידה הוא גומי גלידה

אם נהפוך אותו הוא יהיה גם גומי ליצן
ואם נוסף לו שיפוד נהפוך אותי למין סוכריה על מקל

נמרח מעט מים על סוכריית הגומי
מבצק סוכר צבעוני נוסיף פה ורוד, אף אדום ושיער בצדדים
נצייר עיניים בטוש אכיל
לבסוף נקשור לליצן סרט פפיון
זהו!!! הליצן מוכן!!!

עכשיו סרט נע... אפשר להכין בזריזות גם 100

יצירה לפורים בקלי קלות

הכנת ליצן מבצק סוכר וסוכריית גומי

יצירה לפורים מתוקה במיוחד

עכשיו נותר לארוז אחד אחד

ניתן להוסיף את הליצנים גם למשלוח מנות


אז מה היה לנו?
כ-100 ילדים שיקבלו תשומת לב
3 ילדים שגאים באמא
אמא שגאה בעצמה שהצליחה לתת תשומת לב לכולם
(במיוחד לילדים שלה)
ואבא שגאה באמא שלא נשארה ללילה לבן במטבח :)

לערכות יצירה לפעילות בפורים לחצו כאן 


שיהיה לכם חג פורים שמח ומתוק
שלכם
מיס ביס

 ביס אוף קייק - ערכות יצירה מבצק סוכר ונייר והפעלות ימי הולדת בבצק סוכר

19 תגובות:

  1. א ל ו פ ה !!! מיד מעבירה הלאה לכל המחפשות יצירה לפורים עם ילדים. תודה רבה!

    השבמחק
  2. מקסים!!!!!
    תודה!!!

    יפעת

    השבמחק
  3. אין מילים לתאר את היצירתיות שלך!!מדהים!

    השבמחק
  4. רעיון כייפי ומקסים! כבר חושבת איפה אני מכניסה אותו בהכנות לפורים!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! זה רעיון שגוזל הכי פחות זמן מכל היצירות שאנחנו יכולות להכין

      מחק
  5. לא אין עלייך!!!! עושה את החיים פשוטים תודה רבה!!!!

    השבמחק
  6. את מלכה! לא, באמת, את מלכה!!!!

    השבמחק
  7. וואו , אחלה רעיון ! שאפו !

    השבמחק

.