יום חמישי, 3 באפריל 2014

אבל אני תמיד נשאר אני

מה עושים בשבת חורפית, גשומה וקרירה
עם ילדים משועממים וביצי שוקולד במגירה?

מה עושים בשבת אחרי הארוחה
כשהילדים רוצים לנשנש משהו מתוק וגם לעשות יצירה?

אמא שולפת ביצי שוקולד
אבא מוציא טוש מאכל שחור במיוחד
הילדים יוצרים הבעות פנים
שמחים, עצובים,שבורים ושלמים.

אמא אומרת נערוך מזה פוסט
מתחילה לצלם, עורכת במחשב מהיסוד.
אבא מתחיל להשתעמם
הילדים מחסלים את השוקולד
ולבסוף שואלים - אפשר עוד?

















ואני, אני תמיד נשארת אני
מיס ביס

 ביס אוף קייק - ערכות יצירה מבצק סוכר ונייר והפעלות ימי הולדת בבצק סוכר





13 תגובות:

  1. חמוד ביותר. כל הכבוד על הרעיון היצירתי!

    השבמחק
  2. איזה משפחה מתוקה אתם :)
    (אפילו בלי להכיר...)

    השבמחק
  3. מקסים!
    מתוק,מעוצב ומקורי!!!
    רואים שזה המוטו...

    השבמחק
  4. נשאר משהו למקורבים ???? :-)
    מדליק!

    השבמחק
  5. איריס....מהמם כמו תמיד!!!!!!!

    השבמחק
  6. איזה יופי! היכן משיגים ביצי שוקולד? הייתי בטוחה שהן נעלמו מאז הילדות שלי..

    השבמחק
  7. איזו מתיקות!
    איורים שנעשו בכשרון רב ומשפחה שבאמת נראית מקסימה♥

    השבמחק
  8. תודה רבה! שמחה לראות שאהבתן ועוד בהתחשב ששקלתי אם להעלות את היצירה הספונטנית הזו

    השבמחק

.