יום שישי, 5 בספטמבר 2014

איך מכינים סושי? (וגם מתכון סודי לסושי מתוק)

-אבא, בוא נזמין סושי
יאלה בוא נזמין
-אבא, בא לך היום ארוחת סושי?
יאלה תזמין סושי
-אבא, מאיפה נזמין היום סושי?
מאיפה שבא לך.

-עומר, רוצה שנלך לסדנת סושי?
כן אמא!!!!
-עומר תחפש סדנת סושי לילדים
מחפש!!!
-אבל אמא, ממתי את אוהבת סושי?
אני? אני לא אוהבת סושי אבל אני אוהבת אותך!

לא היה קל למצוא סדנת סושי בחיפה ועוד יותר היה קשה למצוא זמן איכות בחופש הגדול עם כל ילד לבד. אבל עומר נחוש בדעתו למצוא זמן איכות עם אמא וסדנת סושי באותה נשימה. והוא מצא לבסוף - סדנת סושי של מאקי סושי בר עם השף עידן מנדלוביץ'. סדנה לזוגות, סדנה להורים וילדים, מיהרנו לנצל והזמנו לנו זמן איכות זוגי רק עומר ואני.








שמנו כפפות והתחלנו בהכנות 

 אני עשיתי כל מה שאמרו לי למרות שהרגשתי שמדברים אלי יפנית
נו באמת? מה לי ולסושי? 


עומר לעומת זאת הפגין ידע, שאל שאלות וחיכה לרגע הטעימות 



זוגות, זוגות כמו בתיבת נוח התמקמנו בסדנה
מבול של הסברים על סושי קיבלנו מהשף וגם הדגמה 

עומר, הגוזל הצעיר מבין כולם תירגם ופירש לי מילים שלא שמעתי מעולם
הוא כבר חקר את היו טיוב איך מכינים סושי והגיע מוכן 


קיבל אקסטרה הדגמות
בעצם, אף זוג לא יצא מהתיבה עד שלמד איך מכינים סושי לפני העזיבה


גילגלתי המון סושי לפי הנחיות המדריך הפרטי שלי, האישי שלי
מה למלא לו בסושי, מה למלא לאבא בסושי
פיזרתי גם המון הבטחות מתי נכין בבית סושי 
מה לי ולסושי?

גילגלנו וגילגלנו כל משתתפי הסדנה 





חייבת לציין שנהנתי מכל רגע בסדנה
הגעתי לסדנה שבכלל לא מעניינת אותי והיא עניינה אותי בכל רגע
בילית זמן איכות עם הבן שלי וזה היה שווה כל רגע



עומר והשף עידן מנדלוביץ'

ולבסוף גם לא הייתי צריכה להתרוצץ, קניתי בסדנה ערכת סושי בבית להכנה.
עם שקית של ערכה ושקית של סושי למשפחה, יצא עומר בשמחה 


-אמא, רוצה שנכין סושי?
כן, אבל לא היום
-אמא, היום בא לך שנכין לאבא סושי?
תגיד לו שיזמין
-אמא, את בכלל אוהבת סושי?
אני? אני לא אוהבת סושי. בעצם, אולי סושי מתוק!


אז אתחיל במאקי סושי - צורת הסושי המוכרת ביותר במערב

ואמשיך באינסייד אאוט מצופה (ב"טמפורה" פירורי לחם יפניים)"




-עומר, בא לך סושי?
דוקא נראה לי שבא לך :)

בוא, ואם לא בא לך, אני אוכל בעצמי
יאמי


  בתיאבון
  מיס ביס

 ביס אוף קייק - ערכות יצירה מבצק סוכר ונייר והפעלות ימי הולדת בבצק סוכר

10 תגובות:

  1. כיף של זמן איכות והסושי המתוק שיחוק אמיתי.

    השבמחק
  2. הכי כייף זמן איכות עם הילדים!!
    אני מעדיפה את הסושי האמיתי.. את הסושי השני.. אשמור לילדות שלא אוהבות סושי אמיתי

    השבמחק
  3. איזה כיף זה זמן עם הילד, וכבונוס עוד להכין משו שהוא אוהב ולקחת הביתה :)
    יאמי :)
    והסושי המתוק - שיחוק!!

    השבמחק
  4. איזה יופי של רעיון!! כל הכבוד!!

    השבמחק
  5. שונאת סושי...אבל.... אווו אבל..... את שלך אני מתה להכין!!!!!
    ואיזה כיף סוף סוף לראות תמונות שלך. איזו יפה את!

    השבמחק

.