יום רביעי, 1 באוקטובר 2014

סליחה ממתינה


https://www.etsy.com/transaction/107268323

קצת נוסטלגיה אישית
סליחה מהתרנגולת, סליחה מהתרנגול
עבר הרבה זמן אבל זה כאילו היה אתמול
סליחה שצחקתי עליכם, סליחה שפחדתי מכם
חששתי שתרדפו אחרי גם כשרגליכן כבולות.
סליחה אחי שדחפתי אותך שתהיה לפני בתור
סליחה אבא שלא עזרתי לך לתפוס את התרנגולות שברחו ומצאו מסתור
סליחה תרנגולת שלא הצלתי אותך
ובכל פעם שברחת קראתי לאמא שתתפוס אותך.
חמש בבוקר בכל יום כיפור
אמא ואבא בדרך לגרוס, מוכר העופות
כאילו החיים שלנו תלויים בזה
אי אפשר בלעדי זה
בלעדי מנהג הכפרות.
היינו מביאים את התרנגולות ברגליים קשורות בתוך ארגז ירקות, מניחים בחדר כביסה
ובורחים על נפשינו ששום תרנגולת לא תרדוף אחרינו.
פוחדים, מצחקקים ונסים על נפשינו כשהתרנגולות באחת הפעמים הצליחו להשתחרר
עפו ורדפו אחרינו בבית בקצב מסחרר.
לא ממליצה לנסות!
ואחרי שהפכנו את כל הבית בנסיון לתפוס את הנמלטים
עמדנו כולנו, משפחת מרום בחדר כביסה במעגל מפחד כפופים
"זו חליפתי, זו תמורתי, זו כפרתי, זה התרנגול ילך למיתה ואני ילך לחיים טובים ולשלום"
3 פעמים!
3 פעמים אבא היה מסובב לי את התרנגולת מעל הראש
עשה לה סחרחורת, עשה לי צמרמורת, רגליה כבולות, משק כנפיה מעלי
והפחד הכי גדול היה שהיא תחרבן עלי.
הסליחה הזו ממתינה לכם מאז ועד היום, אז אני מבקשת סליחה ומחילה מכם היום.
ורוצה לומר להורי תודה שהחליפו את מנהג הכפרות המוזר הזה עם התרנגולים במרשרשים.
ותודה שלימדתם אותי שיש עוד דרכים לתרום לעניים.
זו חוויתי, זו ילדותי, זו סליחתי, זו הסליחה שאני מבקשת מכם היום, מורידה ממני עול ואני אלך לחיים טובים ולשלום.
נו, בשביל זה צריך את כל הטקס הזה?
ועכשיו בקשה אישית
מישהי יודעת איזו גזרה יש לתרנגולת הזו?
בדיוק לכזו, לא דומה ולא בערך. כזו
אני ממש אבל ממש רוצה לתפור אותה.
וסליחה ששיניתי נושא :)
תמונה מתוך הפינטרסט מהאתר הבא http://www.stoffundstil.de/Kampange%20sider/Kampanger/Paske/Paske_05.aspx
























*התמונות לקוחות מהפינטרסט, לכל אחת מצורף הקישור שלה

שתהיה לכם גמר חתימה טובה
וסליחה
אוהבת
מיס ביס




 ביס אוף קייק - ערכות יצירה מבצק סוכר ונייר והפעלות ימי הולדת בבצק סוכר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

.