יום שני, 2 בפברואר 2015

לצאת מהקופסה - משלוח מנות של בבושקה

הידעתם ש...
מטריושקה שמקורה ברוסיה פרצה לישראל, פה היא מכונה בטעות בבושקה (נו... ישראלים)
גם אני כמו הבבושקה, רק לי קוראים אימושקה (בעצם רק אימוש. נו... ישראלית)
בבושקה נראית כמו אמא טובת לב, בריאה ושמנמנה
מי שמכיר אותי יודע שאני טובת לב (עפתי על עצמי), מי שרואה אותי מבחין שאני בריאה ושמנמנה :(
היא מכילה בתוכה עוד ועוד בבושקות
אני מכילה בתוכי את מה שעובר על הבבושקות שלי (נו... אמא... אימוש... אימושקה מאומנת).
אני כל כך מאומנת, שאני יודעת שאוטוטו פורים והם ישאלו איפה המשלוח מנות המתוק שלי?
אני כל כך מאומנת, שאני יודעת שהם יכולים לעשות הכל לבד אבל אז הם ישאלו למה לה את נותנת את הדוגמה ולא לי?
אז הכנתי כמה דוגמאות כדי שיהיה להם על מה לריב.
ולכם הכנתי הדרכה - איך מכינים בבושקות בקלות מבלי לריב.
גם החלטתי לצאת מהקופסה ולחשוב על משלוח מנות קצת אחר,
לצאת מהקופסה - משלוח מנות של בבושקה
ואיך לא?! גם הדרכה להכנת משלוח מנות שכזה.
הכנתי בבושקה שמחופשת לדבורה, לחיפושית,  לפיה וליצנית
הכנתי בבושקות קטנות, גדולות, טובות לב, בריאות ושמנמנות
אם הן לא היו כאלה שמנות, הן לא היו כאלה יפות (למה זה לא תופס בישראל?)
הכנתי מספיק בבושקות כדי שלבנות יהיה על מה לריב... ואכן כך, לא טעיתי
רק את הבן הן לא מעניינות (אולי כי הן בריאות ושמנות?!)
 




לצאת מהקופסה... גם בבושקה התחפשה
לליצנית
לדבורה

לפיה 


לחיפושית



משלוח מנות בבושקות בריא ושמן
בנוי מ... כוס מילקשייק עם מכסה מעניין







כל מה שנחוץ להכנת בבושקה משני כדורים וקצת יותר



אז איך מפסלים בבושקה  משני כדורים וקצת יותר?  

1. מבצק סוכר צבעוני יוצרים כדור גדול - לגוף
2. נועצים מקל סוכריה ומורחים מעליו מים (שכחתי לצלם)
3. מבצק סוכר צבעוני יוצרים כדור בצק סוכר קטן יותר, משטחים מעט פנימה ומורחים בפנים מים (שכחתי לצלם)
3. מבצק סוכר בצבע גוף יוצרים עיגול ומשקיעים פנימה
4. מבצק סוכר בצבע חום יוצרים 2 טיפות לשיער ומדביקים (מיותר לציין שיש למרוח קודם מים ושכחתי לצלם)
5. בעזרת מקל פיסול (או חצי קשית) יוצרים חיוך
6. בעזרת טוש מאכל מציירים זוג עיניים
7. מבצק סוכר ורוד יוצרים 2 נקודות קטנות ומדביקים ללחיים
8. מבצק סוכר באותו גוון של הראש יוצרים 2 טיפות ומדביקים לכדור הגדול (שהוא בעצם הגוף)
9. משחילים את הראש על מקל הסוכריה
10. ומגישים באהבה.

*** ואל תשכחו לצלם (לא איך שמרחתם מים, אלא את הבבושקה המתוקה)***


משלוח מנות מתוק מקורי ומעוצב של בבושקה
שלבים להכנה

מה נחוץ להכנת משלוח מנות של בבושקה?
בצק סוכר צבעוני בגוונים שונים, כוס מילקשייק, מערוך, טוש מאכל, מכחול, קערית עם מים, ממתקים

איך מכינים משלוח מנות של בבושקה?
1. לוקחים כוס מילקשייק חד פעמית
2. מרדדים בצק סוכר צבעוני בשני גוונים
3. מורחים מים על המכסה (שכחתי לצלם), מצפים בבצק סוכר צבעוני וחותכים מסביב
4. מורחים מים על הכוס (שכחתי שוב לצלם) ועוטפים מסביב בבצק סוכר צבעוני, סוגרים עם מעט מים
5. כך נראים הכוס והמכסה כשהם מצופים בבצק סוכר
6. מקשטים את הכוס (שהוע בעצם הגוף של הבבושקה) בבצק סוכר צבעוני איך שבא לנו לקשט את הבגד
7. כך נראית הכוס (הגוף של הבבושקה) לאחר הקישוט
8. קורצים מבצק סוכר בצבע גוף עיגול לפנים של הבבושקה
9. מורחים מים על המכסה (שכחתי לצלם) ומדביקים את העיגול
10. מציירים בטוש אכיל לפנים של הבבושקה עיניים, מדביקים בצק סוכר צבעוני לשיער, שפתיים, לחיים
11. ממלאים את הכוס בממתקים למשלוח מנות מתוק ומקורי במיוחד
12. למשלוח מנות מושלם מצרפים עוד בבושקות שהכינותם מראש.

*** ואל תשכחו לצלם (לא איך שמרחתם מים, אלא את המשלוח מנות בבושקה)


לצאת מהקופסה - משלוח מנות של בבושקה 



והנה
הבבושקה / מטריושקה שלי (תקראו לה איך שבא לכם)
מפורסמת במגזין מיקסר של איגוד אומני העוגות בישראל





שלכם
מיס ביס

 ביס אוף קייק - ערכות יצירה מבצק סוכר ונייר והפעלות ימי הולדת בבצק סוכר


 

תגובה 1:

  1. חג פורים שמח ..
    אני רוצה לאגיד לך שאת אשת חייל ..ממש מלאך .תמיד מפתיעה בגדולללללללל.
    תודה על ההדרכות המדליקות.

    השבמחק

.