יום רביעי, 20 במאי 2015

פרה פרה - יצירה לשבועות

תאמינו לי, הפכתי את האינטרנט ולא גיליתי למה דווקא פרה בשבועות?
פרה בשבילי היא בכלל סמל להשמנה :(
פרה בשבילי היא סיבוב ברפת כשהילדים קטנים, (לנו זה סירחון) להם זו חוויה
פרה בשבילי היא תכנית לימודית בה מלמדים את הילדים  - איך גועה פרה?
פרה בשבילי היא ערכת יצירה שאם אוכל הרבה כאלו מבצק סוכר אראה כמו פרה
פרה היא סמל לעל האש - הלכה כפרה - ואל תהרגו אותי הצמחוניים
פרה היא סמל לחלב - ואל תטביעו אותי הטבעוניים
מסתבר שהפרה הפכה לסמל לשבועות (אני עוד לא גיליתי למה דווקא הפרה)
אני עוד מחפשת את התשובה.. אבל בלי לחץ. פרה פרה...
ובינתיים קבלו את הפרה כפרה
 מתוך ערכת יצירה לשבועות מבצק סוכר
של ביס אוף קייק
איך יוצרים דמויות כמוה ואחרות? תוכלו לראות פה בסרטון
הדרך הכי מהירה, קלה ומהנה לפעילות יצירה בשבועות לילדים
צפו בסרטון כמה קל ליצור עם ערכות היצירה לשבועות


פרה שותה חלב או שוקו?
מתוך הפעלה עצמית של אורי גומות בגן עם ערכות היצירה מבצק סוכר
 
 פרה על ג'לטין של ליאת בר תור
מתאים לשולחן חג השבועות

פרה בשולחן שבועות של סיגלית סעדון

רעיון לעיצוב שולחן חג שבועות 

פרה שופעת בריאות, יוגורט, גרנולה, אגוזים ופירות יער שהוכנה ע"י סיגלית סעדון

פרה כשגופה גבינה עם זיתים שחורות 

עוד רעיונות ליצירה לשבועות תוכלו לראות כאן את הפרה המושלמת של מירי דגן
ואת הפרה ששותה חלב מאחד הפוסטים הראשונים שלי
יש שם הדרכה שלב שלב
או כמו שנאמר בשבועות
פרה פרה 

להזמנת ערכת יצירה לשבועות לחצו כאן


חג שבועות שמח
שלכם
מיס ביס
 ביס אוף קייק - ערכות יצירה מבצק סוכר ונייר והפעלות ימי הולדת בבצק סוכר


4 תגובות:

  1. שפע של רעיונות. מקסים.

    השבמחק
  2. צר לי, אבל אין שום קשר בין הפרה ההורסת הזו לבין המסרוחה שברפת :-)
    אין ספק שהיא משדרגת את שולחן החג :-)

    השבמחק
  3. למה דווקא פרה בשבועות? בחג השבועות קיבלנו את התורה וחלק ממנהגי חג השבועות לאכול מאכלי חלב לכן אפשר ללמד גם על הפרה והחלב.

    השבמחק

.