יום שישי, 4 בספטמבר 2015

5 הברכות הכי מקוריות ומתוקות לראש השנה

אני מתנצלת מראש בפני כל חברי, מכרי, ידידיי
שגם השנה
לא אגיב לשנה הטובה שתסמסו ב SMS לכל אנשי הקשר 
ולאלו שתצרפו לוואצאפ לכל הקבוצות עם תמונת שנה טובה מהרשת
ולמיילים שתשלחו לכל המי ומה שנה מתוקה בצבעי הקשת.

עזבו אתכם משנה טובה ברשת
היו מקוריים
שלחו השנה - שנה טובה כובשת!

אין כמו לקבל כרטיס ברכה של שנה מתוקה מעשה ידכם, מעשה ילדכם
ברכה מקורית לראש השנה,
צירפתי לכם אוסף של ברכות מיוחדות לראש השנה
קיט של ברכות מקוריות שאפשר לצרף למתנה
עם שלל איחולים וכולם מתוקים
ברכה מתוקה לראש השנה - שהיא לא רק ברכה - אלא גם סוכריה!

ערכת כרטיסי ברכה להכנה


יש את הדגים המתוקים המאחלים שנהיה לראש ולא לזנב

אני הייתי רוצה שנה של בשורות טובות
זה בעיקר מה שאני רוצה, לא יותר מדי, רק בשורות טובות!

לשנת דבש כמובן שגם לא מתנגדת


ובגלויה הזו אני ממש מאוהבת

שנה של מתנות קטנות
שיהיו לנו רגעים קטנים ומשמחים

והדמויות האלו שמאחלות שנה מתוקה
כרטיסי שנה טובה - ממש מתיקות


וההכנה? ממש פשוטה
הכינו את הסוכריות (אפשר לתת גם לילדים להכין, יש מספיק לכולם)
אין יותר קל ופשוט מלהכין אותם
הנה תראו כמה ההדרכה פשוטה וקלה
אין צורך בניסיון או ידע קודם בפיסול
ההוראות בפנים והתוצאה תפתיע גם אתכם

מצורפות לכם גם דוגמאות של הבעות פנים ותסרוקות לגלויות 

ואחרי שתכינו בקלות את הסוכריה מבצק סוכר
רישמו את הברכה, ארזו בצלופן והעניקו לקרובים אליכם באהבה

אוסף של כרטיסי ברכה לחג במארז אחד

את זו אתם יכולים לשלוח אלי :)
רוצה לשמוע רק בשורות טובות!

ברכה לחג הכי מתוקה שיש

הנה סט של הגלויה המתוקיט
5 גלויות הכי מקוריות ומתוקות לראש השנה
עם הברכות הכי מיוחדות לשנה החדשה

תוכל להכין ולהעניק לגננת, למורה, ללקוחות, למשפחה, לאחים, לילדים, להורים, לשכנה, לצרף למתנה

5 ברכות מקוריות לראש השנה - שהשנה תוכלו להכין בעצמכם!

הברכה הכי מתוקה שאי פעם יטעמו יקירכם

כן, כן
אתם צודקים, אני יודעת, ממש רגע לפני השנה החדשה אני נזכרת
והצבי בדואר השנה הפך לצב וגם אם אשלח היום  את הקיט לא יגיע לפני החג - אין מצב :(
אז מזל שיש את ה SWEET קולאז' ביום ראשון  הקרוב ה- 6.9.15 ברמת גן
תוכלו להתנסות במקום, להכין ברכות מקוריות לראש השנה וגם לרכוש את הגלויה המתוקיט במחיר מבצע רק לאותו היום!

מחכה לפגוש אתכם מקרוב ב- SWEET קולאז'
כי עזבו אתכם מפגישה ברשת
אין כמו מפגש פנים מול פנים עם חיבוק, נשיקה וגלויה מתוקה

אז שתהיה לכם שנה מתוקיט
וניפגש בקרוב
שלכם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

.